МЕНЕДЖМЕНТ ПРОДАЖІВ СТРАХОВОГО ПРОДУКТУ ТА СТАН РИНКУ СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Наталія Топішко
  • Сергій Галецький
  • Василь Панасюк
  • Тетяна Галецька

DOI:

https://doi.org/10.25264/2311-5149-2025-36(64)-16-22

Ключові слова:

лайфове страхування, страховий продукт, менеджмент продажів страхового продукту, цифрові інновації в менеджменті продажів страхового продукту

Анотація

Досліджуються актуальні проблеми адаптації компаній страхування життя до швидких змін в умовах функціо­нування страхового ринку та споживчих уподобань, впровадження в управління продажами страхового продукту новітніх технологій. Охарактеризовано роль страхування життя як важливого інструменту фінансового захисту людини на випадок несподіваних обставин. Проведено аналіз стану ринку страхування життя в Україні. Акцентовано увагу на менеджменті продажів страхових продуктів у системі лайфового страхування як безперервному і цілеспрямованому процесі, який суттєво впливає на фінансове становище страхової компанії та підвищення довіри населення до ­продуктів страхування. Показано, що сучасний менеджмент продажів ринку лайфового страхування перебуває на етапі свого розвитку та має ряд як переваг, так й недоліків. Обґрунтовано необхідність його адаптації до швидкозмінних технологічних інновацій. Розглянуто канали продажів страхових продуктів у системі страхуванні життя, підходи до їх вдосконалення із застосуванням новітніх цифрових інструментів. Показано, що побудова багатоканальної реалізації страхових послуг вимагає інтеграції цифрових каналів з традиційними методами продажу страхового продукту.

Завантаження

Опубліковано

2025-05-21