РОЛЬ ФАНДРАЙЗИНГУ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Irina Snisarchuk

Ключові слова:

маркетинговий потенціал, управління маркетинговим потенціалом, фандрайзинг, заклад вищої освіти, фінансування, бенчмаркінг

Анотація

У статті висвітлено важливість розвитку освітньої та наукової діяльності під час управління маркетинговим потенціалом закладів вищої освіти. Обґрунтовано доцільність використання фандрайзингу як діяльності з акумуляції фінансових та інтелектуальних ресурсів. Запропоновано зміни у штатному розписі, а саме введення посади фандрайзера для постійного пошуку додаткових грошових надходжень. Висвітлено закордонний досвід залучення фінансових ресурсів для підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти.

Завантаження

Опубліковано

2018-04-20

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами