ВПЛИВ СТЕРЕОТИПІВ НА СПРИЙМАННЯ ОБЛІКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ РЕЦИПІЄНТОМ

Автор(и)

  • Oleg Vysochan

Ключові слова:

стереотип, облікова інформація, сприймання інформації, бухгалтер

Анотація

У статті досліджено стереотипи як соціальний феномен і фактор впливу на сприймання облікової інформації реципієнтами. Обґрунтовано амбівалентність, як основну ознаку стереотипів, притаманних окремим особам і соціально-професійним групам. Запропоновано номенклатуру типологічних характеристик стереотипів щодо облікової інформації. Встановлено компонентний взаємозв’язок у структурі індивідуального стереотипу, сформованого щодо облікової інформації. Доведено існування взаємозв’язку між рівнем стереотипності щодо облікової інформації та коефіцієнтом її сприймання реципієнтом. Розроблено комплекс основних заходів, спрямованих на зменшення негативного впливу стереотипів на сприйняття облікової інформації.

Завантаження

Опубліковано

2018-04-20