Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти до поточного випуску
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Науковий журнал «Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Економіка»
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Контакти
Пошук
Увійти
Поточний номер
№ 38(66) (2025): Науковий журнал «Наукові записки Національного університету «Острозька академія» серія «Економіка»
DOI:
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2025-38(66)
Опубліковано:
2025-10-16
Cучасні проблеми економічної теорії
РОЛЬ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ФІНАНСОВИХ ІНСТИТУЦІЙ У РЕАЛІЗАЦІЇ КРОССЕКТОРАЛЬНИХ ПРОГРАМ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Олег Луцишин, Ірина Гроха
4-11
pdf
РОЛЬ ТЕОРІЙ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ У ФОРМУВАННІ ФІНАНСОВИХ МЕХАНІЗМІВ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Євген Тіщенко
12-21
pdf
Економіка та управління національним господарством
УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ПІДХОДИ
Віктор Познаховський
23-29
pdf
Економіка та управління галузями та підприємствами
МЕТОДОЛОГІЯ СТРАТЕГІЧНОГО РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-СТРУКТУРАМИ
Ірина Аберніхіна
31-38
pdf
СУТЬ ТА ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВ
Інна Дейнега, Сергій Пиртко, Михайло Пиртко
39-46
pdf
СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Тетяна Захарова
47-52
pdf
РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕР ОСВІТИ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Ірина Кадикова
53-59
pdf
ПРИРІСТ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ ЙОГО ЛОГІСТИЧНОЇ СИСТЕМИ
Ігор Кривов’язюк, Олександр Бурбан
60-65
pdf
ЛІДЕРСТВО ТА КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ПРИКЛАДНІ ПІДХОДИ
Любов Ліпич
66-71
pdf
ТРАНСФОРМАЦІЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ США
Оксана Мельничук
72-78
pdf
МЕТОДИ ПРОГНОЗУВАННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТАЛОПРОДУКЦІЇ НА ЛОКАЛЬНИХ РИНКАХ ЯК КОМПОНЕНТ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ
Олексій Мінц, Олена Хаджинова, Олександр Щепка
79-85
pdf
ФІНАНСОВИЙ КОМПЛАЄНС ЯК ДРАЙВЕР КЛІЄНТСЬКОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
Олена Кузьмак, Олег Кузьмак
86-91
pdf (Англійська)
ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМАНДАМИ ПРОЄКТІВ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ТА САМОМЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ СТАЛОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
Ольга Ратушняк
92-98
pdf
СВІТОВИЙ ДОСВІД СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МІСЬКОГО ТРАНСПОРТУ
Марія Сухонос, Євгеній Водовозов
107-112
pdf
СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ У РОЗВИТКУ БРЕНДУ КОМПАНІЙ
Роман Шапайко
113-122
pdf
МОДЕЛЮВАННЯ ЦИФРОВИХ ДВІЙНИКІВ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ КОМПАНІЇ
Юрій Семененко
99-106
pdf
Економіка праці та регіональна економіка
ФОРМУВАННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Анна Новоселецька, Ніна Штундер
124-129
pdf
Фінанси, грошовий обіг та кредит
ФІНАНСОВА СТІЙКІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЗОВНІШНІХ ШОКІВ
Ірина Васильчук, Наталія Ізмайлова
131-139
pdf
ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ФОНДОВОГО РИНКУ
Сергій Гонгало
140-152
pdf
ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОЮ АКТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Ірина Олександренко, Анжела Ніколаєва
153-159
pdf (Англійська)
ТРАНСФОРМАЦІЯ КАНАЛІВ КОМУНІКАЦІЇ У FINTECH-СЕКТОРІ УКРАЇНИ
Марина Мавріна, Павло Нецко
160-165
pdf
МИТНА РЕФОРМА: ОСНОВНІ ЗАСАДИ, ВИКЛИКИ ТА ЗАВДАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Цезар Огонь
166-175
pdf
РОЛЬ ПОДАТКОВИХ КОНСУЛЬТАНТІВ У ФОРМУВАННІ ПОДАТКОВОЇ КУЛЬТУРИ В КРАЇНАХ ЄС: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ
Ірина Прокопенко, Ольга Іванишина
176-183
pdf
Облік, аналіз та аудит
КЛЮЧОВІ ІНДИКАТОРИ ФІНАНСОВОЇ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Євген Іонін
185-191
pdf
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ АНАЛІЗУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ У ФІНАНСОВОМУ ОБЛІКУ: ВИКЛИКИ, МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Валерій Счастний
192-197
pdf
АЛГОРИТМІЗАЦІЯ ПОДАТКОВОГО МОНІТОРИНГУ В ЮВЕЛІРНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ
Олена Широбокова
198-203
pdf
Математичне моделювання та інформаційні технології в економіці
ЗАСТОСУВАННЯ ГРУПОВОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОДНОГО КЛАСУ КВАЗІЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ ВІДНОСНО АЛГЕБР ЛІ РОЗМІРНОСТІ НЕ ВИЩЕ НІЖ ТРИ В ДОСЛІДЖЕННІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ
Олена Магда, Олена Горохова, Наталя Данилюк
205-211
pdf
Переглянути всі випуски
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
Українська